Ipsos je partnerem České asociace umělé inteligence
Ipsos navazuje partnerství s Českou asociací umělé inteligence, cílem je edukace o možnostech AI na českém trhu.
5/4/2024 7:55:00 AMIpsos navazuje partnerství s Českou asociací umělé inteligence, cílem je edukace o možnostech AI na českém trhu.
5/4/2024 7:55:00 AMTrh výzkumných agentur, které jsou sdruženy v organizaci SIMAR, se v roce 2023 meziročně zvýšil o 5 %. V pořadí velikosti výzkumných agentur podle obratu vede NielsenIQ.
5/1/2024 7:05:00 AMJen 4 % Čechů ví, co znamená zkratka ESG. Dvě třetiny se ale považují za udržitelné nebo etické spotřebitele.
4/17/2024 6:30:00 AMZpravodajství se snaží vyhýbat 63 % Čechů, zprávy jim přinášejí depresivní náladu, vyplývá z průzkumu agentury Ipsos.
3/28/2024 11:55:00 AMNe každá reklama Super Bowlu musela mít letos celebrity nebo přehnaný humor, aby byla efektivní a úspěšná, ukazuje analýza Ipsosu.
3/12/2024 1:35:00 PMK nejčastějším dárkům, které Češi kupují letos pod stromeček, patří dárkové poukazy, sady či zážitky.
12/21/2023 7:30:00 AMSprávné zacházení s empatií je nově vznikající oblastí, kde si mohou značky vytvořit konkurenční výhody. Vyplývá to z průzkumu agentury Ipsos.
12/8/2023 7:15:03 AMByť je realita posledních let jiná, Češi touží po klasických bílých Vánocích, a to i v reklamě.
11/16/2023 7:05:21 AMVe středu 22. listopadu se bude konat konference Brand Success: Vliv očekávání, kontextu a empatie na značku.
11/9/2023 6:40:33 AMKaždý druhý Čech nakoupí všechny nebo většinu dárků online, ukázal průzkum společnosti GLS.
10/26/2023 6:35:11 PM